Polityka zwrotów i reklamacji

ZWROTY

Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

Jeżeli z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony z zakupionego produktu, masz prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru bez podania przyczyny. Termin na zgłoszenie odstąpienia od umowy wynosi 30 dni od momentu odebrania przesyłki.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji poprzez oświadczenie – formularz zwrotu do pobrania –> Formularz odstąpienia od umowy, który możesz wysłać drogą elektroniczną: sklep@preparix.pl. 

Zwrotu towaru należy dokonać niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 30 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Koszty zwrotu towaru ponosi kupujący.

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu, wyślemy Ci e-mail o jego zatwierdzeniu lub odrzuceniu.

W przypadku jego zatwierdzenia, środki zostaną zwrócone niezwłocznie, maksymalnie do 14 dni.  

REKLAMACJE

  1. Reklamacje związane z działaniem Serwisu Internetowego, w tym reklamacje dotyczące zakupu Produktu, Klient może złożyć na przykład drogą poczty elektronicznej (mailowo) na adres: sklep@preparix.pl
  2. Sklep ma obowiązek dostarczyć Klientowi towar i usługi bez wad.
  3. Konsument może skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (producenta lub dystrybutora towaru lub usługi) lub z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy z tytułu rękojmi.
  4. Sklep jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wadę, jeżeli Klient wiedział o wadzie produktu w chwili zawarcia umowy sprzedaży ze Sklepem. Opis wady produktu będzie każdorazowo wskazany na Stronie produktowej.
  5. Zaleca się, aby Klient zawsze sprawdzał stan towaru w czasie dostawy. Sprawdzenie zawartości paczki w obecności doręczyciela jest bezpłatne. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania i/lub jego zawartości, Klient ma prawo żądać od doręczyciela przesyłki, sporządzenia protokołu szkody. Doręczyciel ma obowiązek dysponować stosownym formularzem protokołu szkody.
  6. Kupujący zobowiązany jest do odesłania reklamowanego Produktu.
  7. Reklamacje należy kierować drogą poczty elektronicznej przesyłając odpowiednią wiadomość na adres e-mail: sklep@preparix.pl lub listownie na adres firmy: ul. al. Jana Pawła II 43A/37B, 01-001 Warszawa.
  8. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy opisać wadę, wskazać żądanie (np. wymianę, naprawę, zwrot środków).
  9. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w ciągu 14 dni od jej wpłynięcia do Sklepu, a jeśli zostanie uznana przez Sklep za uzasadnioną, zostanie zrealizowana niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od jej wpłynięcia do Sklepu, chyba, że zaistnieją okoliczności uzasadniające wydłużenie powyższych terminów.
  10. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada została stwierdzona przed upływem 2 lat od wydania Produktu Kupującemu.

Dane kontaktowe: 574 428 935, adres e-mail: sklep@preparix.pl